Laposa Gasztrobirtok
Marketingvezető 2018-2021
Egy régió meghatározó borászatának marketingjével kommunikációjával foglalkozni mindig kihívás, pláne, hogy 2018-19 a nagy fejlődés időszaka volt a cég életében. Badacsonyban, a Laposa Gasztrobirtokon mindig történik valami, egy kommunikációs vezetőnek pedig az a dolga, hogy ezeket a történéseket láthatóvá tegye. Munkatársammal, Rácz Dominikával együtt kezeltük a social media felületeket, terveztük a hírlevél kampányokat, fogtuk össze a marketinget, sajtómegjelenéseket, rendezvényeket, webes értékesítést. A 2020-as év során még nagyobb hangsúly terelődott az online térre – a covid alatt, a havi pakkok és válogatott borcsomagok nagyon sokat segítettek, hogy a zárvatartások alatt is „túléljünk”. Kifejlesztettük és megjelentettük a szezononkénti Laposa Magazint, kitaláltuk a szüreti hétvége eseményeit, elindítottuk a Badacsonyi Újbor kóstolót, mely a régióban egyedülálló, és azóta minden évben megrendezésre kerül, bevezettük a Laposa Pezsgőt. A Laposa terasz mellett a kommunikáció része: maga a borászat, Hableány, frissTerasz, Szőlőhegy Bisztró.