A Szent György-hegy hajnalig

A Szent György-hegy hajnalig

Szent György-hegy hajnalig Alapító, szervező Hatalmas élmény kitalálni egy rendezvényt és saját magadnak munkát adni a saját szenvedélyeddel. A Szent György-hegy hajnalig ilyen projekt. 20 helyi termelő és borászat összefogásából született rendezvény, aminek első...
Gasztrohegy Badacsony

Gasztrohegy Badacsony

Gasztrohegy Badacsony Alapító, kommunikáció, marketing 2017-ben 9, majd 10 egész évben nyitvatartó badacsonyi vendéglátóhely összefogásával indult a Gasztrohegy rendezvénysorozata, melynek eltökélt célja, hogy a 365 napos Balatont népszerűsítse. A „szezonon kívüli”...
Laposa Gasztrobirtok

Laposa Gasztrobirtok

Laposa Gasztrobirtok Marketing vezető Badacsonyban, a Laposa Gasztrobirtokon mindig történik valami, egy kommunikációs vezetőnek pedig az a dolga, hogy ezeket. történéseket láthatóvá tegye. Munkatársammal, Rácz Dominikával együtt kezeljük a social media felületeket,...
Paloznaki Jazzpiknik

Paloznaki Jazzpiknik

Paloznaki Jazzpiknik PR, sajtó, média, branding, stratégia   A sajtóanyag úgy kezdődik, hogy „kis Tájház-udvari rendezvénnyel indult” – nos ez így igaz. Kommunikációs vezetőként akkor csatlakoztam be a Jazzpiknikbe, amikor elindult a felnövés útján. És valahol én is...
Balaton Bor

Balaton Bor

Balaton Bor PR, sajtótájékoztató   A BalatonBor az egyik legizgalmasabb boros kezdeményezés és minőségi  rendszer nem csak a Balatonon, hanem az országban is. A cél egy olyan borszabályozás működtetése, melyben különböző szinteken azonos minőségű borok...