by budavaridora | Apr 1, 2021
Paloznaki Jazzpiknik PR és kommunikációs vezető 2014-2018 A sajtóanyag úgy kezdődik, hogy „kis Tájház-udvari rendezvénnyel indult” – nos ez így igaz. Kommunikációs vezetőként akkor csatlakoztam be a Jazzpiknikbe, amikor elindult a felnövés útján. És valahol én is vele...
by budavaridora | Apr 25, 2018
Balaton Bor PR, sajtótájékoztató A BalatonBor az egyik legizgalmasabb boros kezdeményezés és minőségi rendszer nem csak a Balatonon, hanem az országban is. A cél egy olyan borszabályozás működtetése, melyben különböző szinteken azonos minőségű borok találhatók. A...
by budavaridora | Feb 6, 2018
Junibor PR, kommunikáció A Fiatal Borászok Egyesülete, vagyis a Junibor az orzág legtehetségesebb borászait tömöríti meghívásos alapon. Ma már 40 borász tartozik a körbe, szorosan együtt dolgoznak a DiVinoval. Az itt induló borászok mindegyike ma már országosan...
by budavaridora | Feb 6, 2018
DiVino PR, sajtó, média, branding, stratégia A DiVino Gozsduval indult, a Divino Bazilikával folytatódott, a Divino Franchise-al pedig teljes lett a történet. Magyarország első borbárja volt a DiVino, mely csak magyar borokkal dolgozott. A junibor egyesület tagjainak...
by budavaridora | Feb 4, 2018
Badacsony nyitva Stratégia, kommunikáció Nem csak a Pláne Badacsonyt segítem, ahol tudom, igyekszem részt venni a Badacsonyi Borvidék építésében. A Badacsony Nyitva 7, télen is nyitvatartó vendéglátóhely összefogása Márton naptól farsangig, melynek kommunikációjáért...
Recent Comments