by budavaridora | Apr 1, 2021
Szent György-hegy hajnalig Alapító, szervező Hatalmas élmény kitalálni egy rendezvényt és saját magadnak munkát adni a saját szenvedélyeddel. A Szent György-hegy hajnalig ilyen projekt. 20 helyi termelő és borászat összefogásából született rendezvény, aminek első...
by budavaridora | Apr 1, 2021
Gasztrohegy Badacsony Alapító, kommunikáció, marketing 2017-ben 9, majd 10 egész évben nyitvatartó badacsonyi vendéglátóhely összefogásával indult a Gasztrohegy rendezvénysorozata, melynek eltökélt célja, hogy a 365 napos Balatont népszerűsítse. A „szezonon kívüli”...
by budavaridora | Apr 1, 2021
Laposa Gasztrobirtok Marketing vezető Badacsonyban, a Laposa Gasztrobirtokon mindig történik valami, egy kommunikációs vezetőnek pedig az a dolga, hogy ezeket. történéseket láthatóvá tegye. Munkatársammal, Rácz Dominikával együtt kezeljük a social media felületeket,...
by budavaridora | Mar 31, 2021
Port Étterem Balatonmáriafürdő Stratégia, Marketing Paloznak épüléséhez és a Homola Pincészet terveihez tartozott egy saját étterem kialakítása a faluközpontban. A Sáfránkert jó értelemben vett vidéki konyhát visz, nem fine dining és nem kockás terítős vendéglő....
by budavaridora | Feb 4, 2018
Badacsony nyitva Stratégia, kommunikáció Nem csak a Pláne Badacsonyt segítem, ahol tudom, igyekszem részt venni a Badacsonyi Borvidék építésében. A Badacsony Nyitva 7, télen is nyitvatartó vendéglátóhely összefogása Márton naptól farsangig, melynek kommunikációjáért...
Recent Comments