by budavaridora | Apr 1, 2021
Szent György-hegy hajnalig és matiné Alapító, tulajdonos, szervező A Szent György-hegy mára az otthonom, ahol megosztva töltöm az időmet Budapest mellett – egyre többet a hegyen, és egyre kevesebbet a városban. Hatalmas élmény kitalálni egy rendezvényt és saját...
by budavaridora | Apr 1, 2021
Gasztrohegy Badacsony Alapító, szervező 2017-ben 9, majd 10 egész évben nyitvatartó badacsonyi vendéglátóhely összefogásával indult a Gasztrohegy rendezvénysorozata, melynek eltökélt célja, hogy a 365 napos Balatont népszerűsítse. A „szezonon kívüli” időszakban,...
by budavaridora | Apr 1, 2021
Laposa Gasztrobirtok Marketingvezető 2018-2021 Egy régió meghatározó borászatának marketingjével kommunikációjával foglalkozni mindig kihívás, pláne, hogy 2018-19 a nagy fejlődés időszaka volt a cég életében. Badacsonyban, a Laposa Gasztrobirtokon mindig történik...
by budavaridora | Mar 31, 2021
Port Étterem Balatonmáriafürdő Stratégia, Marketing Paloznak épüléséhez és a Homola Pincészet terveihez tartozott egy saját étterem kialakítása a faluközpontban. A Sáfránkert jó értelemben vett vidéki konyhát visz, nem fine dining és nem kockás terítős...
by budavaridora | Feb 4, 2018
Badacsony nyitva Stratégia, kommunikáció Nem csak a Pláne Badacsonyt segítem, ahol tudom, igyekszem részt venni a Badacsonyi Borvidék építésében. A Badacsony Nyitva 7, télen is nyitvatartó vendéglátóhely összefogása Márton naptól farsangig, melynek kommunikációjáért...
Recent Comments