by budavaridora | Apr 1, 2021
Balaton Camino Alapító, tulajdonos, szervező 200 kilométer és 10 nap. Ennyire osztottuk szét a Balaton körbejárását, napi 20-25 kilométert mentünk átlagban 2017-ben, mikor először vágtunk neki a Balaton körnek. Akkor még nem sejtettük, hogy a Balaton Camino mozgalom...
by budavaridora | Apr 1, 2021
Laposa Gasztrobirtok Marketingvezető 2018-2021 Egy régió meghatározó borászatának marketingjével kommunikációjával foglalkozni mindig kihívás, pláne, hogy 2018-19 a nagy fejlődés időszaka volt a cég életében. Badacsonyban, a Laposa Gasztrobirtokon mindig történik...
by budavaridora | Apr 1, 2021
Paloznaki Jazzpiknik PR és kommunikációs vezető 2014-2018 A sajtóanyag úgy kezdődik, hogy „kis Tájház-udvari rendezvénnyel indult” – nos ez így igaz. Kommunikációs vezetőként akkor csatlakoztam be a Jazzpiknikbe, amikor elindult a felnövés útján. És valahol én is vele...
by budavaridora | Apr 1, 2021
Offline túrák Alapító Az online tér hiába nyitja ki a világot, be is zár kicsit. Az offline túrák lényege, hogy a kirándulók egymásra és a természetre koncentrálva töltsenek el egy napot együtt. ismerkedjenek, beszélgessenek, élvezzék a szabadságot – és ne...
by budavaridora | Apr 25, 2018
Balaton Bor PR, sajtótájékoztató A BalatonBor az egyik legizgalmasabb boros kezdeményezés és minőségi rendszer nem csak a Balatonon, hanem az országban is. A cél egy olyan borszabályozás működtetése, melyben különböző szinteken azonos minőségű borok találhatók. A...
Recent Comments